tisdag 17 november 2009

Väntan är evig.....

Nu har jag väntat i en evighet och lär ju få vänta en evighet till...Men resultatet från hp har kommit nu tyvärr eller tjohooo, inte vet jag?? har suttit på VHS och studerat antagnings satistik och jag vet inte om det är bra eller dåligt!! Kan nog inte räkna med att komma in nu vid första urvalet, utan kommer med allsäkerhet få vänta till urval 2 som kommer i början av januari!!!! sketa låååångt...suck!!!
Då till resultatet (som jag ingentligen inte vill säga men tids nog får göra ändå) jag fick det sky höga resultatet...håll i er nu, 0,5 !! tjohooo va dåligt!! fast dom tar in i urvalgrupp2 på ett resultat på 0,3 så att det kan ju funka!!!
Tänk att man inte ens fick hälften rätt...de är ju för skruttigt!! jaja..kan inte göra nått åt det!!
Totalt är det 68 st som val ssk varberg i 1:a hand och dom tog in ca 70-75 st förra året!!! Så det ser ju ljust ut...fast det finns ju dom som valt Varberg i 2:a hand som inte kommer in på sitt 1;a hands val som ska in oxå...så det går ju inte att sitta här och spekulera, utan det är bara till att vänta!!!
pyss o hej...och snälla terra mig över det dåliga reultatet, jag vet själv att det är usel..som Lucas hade sagt -Det suger!!

1 kommentar:

Cajsa Rambäck sa...

Jaja, resultatet kanse inte e de roligaste, men dom e ju dumma om dom inte fattar att du måste komma in... du kommer bli en grym syrra. Pyss och håll nu modet uppe!!!