torsdag 5 november 2009

Arbetslös ???

Ja...min vecka som arbetslös har ju rullat på mycketbra och jag har jobbat hela veckan och bara idag har jag klämt till med 12 timmar, så i morgon är jag välförtjänt av en ledigdag.
Lucas va lite off idag...han frös om tårna och va ledsen!! fick hämta han från skolan, så idag har han suttit vid vår jobb dator och spela spel, klämt en film, fått en finger board och käkat favvo rätten makaroner & köttbullar!! det blev ju en redig toppen dag för han!! + att han får vara hemma i morgon. Behöver nog sova ut ordentligt, tar nog lite på han det här med att knapra piller ;) plutt ung... Fick lite ågren igår när jag låg i sängen...Jag tycker inte att det är kul att han snart bli 8 år......snyft alltså!! det går åt helvete för fort, snart flyttar la han hemifrån

Imorgon kväll ska jag på mysig tjejmidda hos anti, det ska firas att hon fyller år!! men eftersom att jag ska jobba 10-15 på lördag så blir det lugnt

Nu ska jag packa ihop mig efter en dag här på jobbet........puss & Hej

Inga kommentarer: