måndag 30 november 2009

Tråååkkk

Man kan ju säga att jag likt november har varit riktigt tråkig med inlägg här på bloggen!!!...men det är endast utav välmening och omtanke för mina läsare!! Misstänker att ingen vill sitta inne i höst regnrusket och läsa min negativa tankar, eller hurvida jag igår tvättade fönster nu inför advent!!

Idag har jag jobbat i Åsa...och jag måste säga att LIONS måste hafte en jobbig dag idag när dom lastat ut massa granar ner i garnashoopen utanför Åsahallen + att dom varit runt hos alla söta små oddisar, me tårta och julblomma!! Fast dom ska ha ett mega TACK för alla gamlingarna va så söta och glada när dom fick höra seniorkören framföra advents och julsånger!! tack för de, det värmde mångas hjärtan!!!

Nu ska jag strax hoppa i bingen...har haft en trök helg med jobb...jobb....jobb. Så nu i em, när vi var hemma på lite go adventsmiddag hos svärpäronen va jag helt tom i huvudet, det brukar jag inte var men det har varit en jobbig helg...Har varit riktigt skönt att sitta här i soffan med lite vin, jag släckte i köket så jag slapp se skiten!! det trar vi i morgon.
Nu ska jag gosa lite med katten!!!!

nattiii

Inga kommentarer: