måndag 2 november 2009

God morgon

Nu sitter jag i köket och väntar på att barnen ska vakna!! rätt skönt att det är tyst och lugnt.......
Har jobbat min sista helg nu på F-bo och i morses så packade jag ner min tandborste, så idag ska jag förgylla dagen med ett besök på arbetsförmedlingen. ska även ringa A-kassan och gud vet va som ska krånglas med....

Nu till sonen...min goe lilleprins, han är ju underbar!!!! skrev ju härrom dagen att vi skulle till BUP för resultat utav utredningen..jag har inte skrivit nått om detta här innan, har inte funnits någon annledning, men nu är det klart och inget att dölja..eller jo behöver kanske inte behöver måla ut han här ...eller ja !! skit samma, han har börjat med, med nu i fredags så jag hoppas att skolan kommer bli toppen nu och att han slipper känna att han inte är duktig och inte kan!!! för han kan jättebra, både läsa, skriva och räkna!! men framför allt hoppas jag att han ska orka sitta och lyssna på det dom andra pratar om.

Nu är det dax att krypa ner i sängen och väcka dom små...ha en skön dag i skit vädret!!!

1 kommentar:

Cajsa Rambäck sa...

Hej vännen!
Japp han e en riktigt go son, och han kommer förbli den goe lilla Lucas som han alltid har varit!
Love you all kram