torsdag 30 oktober 2008

Skön eftermiddag!!



Jaha...efter en fm som va ganska lyckad med studier (tack vare kusin Ida)
så hämtades dom små söta änglarna på respektive ställe!!!
man kan ju fundera på hur jag har tänkt när jag har lämnat ett schema där det står 15.00 på båda!!! rätt knäppt...ta ju en stund från ena till andra platsen!!

Nu sitter barnen och bygger små gubbar och bil med tuta (Som Nea sa)utav lera!
Kl 18.00 ska jag jobba ...Gubben G ska på hockey!!!
Då kommer världens bästa farmor hit och passar dom små!!!!!

Än går det rätt bra med det nya livet....klart att det kanske inte det optimala att jobba varje kväll...men det är ju bara för en stund och inte för evigt!!!
Har ju faktiskt mysiga mornar med frulle hemma och middag med Barnen och det är ju viktigast att jag känner att jag har tid med dom!!!
Just nu sitter nosen här och sjunger med mig och Stenmarck...
L säger- Mamma är kär i martin stenmarck!! (med den lilla ret rösten)
Då säger min lilla..3 år!
-Det är jag me....
Haha...gött e det!!! för visst e han snygg!!

hur kan nåt så stort förvandlas?
Hur kan man tappa orken att andas, att andas?(rätt hämsk mening))

Jag blundar och håller andan lite till.
Hjärtat stannar, fan va ska jag ta mig till??
För jag vet att om 100 år från nu...kommer det alltid vara du när jag blundar!!

Ja här sitter vi i harmoni och sjunger vackra sånger!!

puss alla..nu ska jag laga lite kylling till midda!!

P.s lillac jag hoppas det gick bra på tentan..

1 kommentar:

Ami sa...

Ja du Sandra jag är mycket imponerad!! Jag trodde jag var en fena på ursäkter, men ack så fel....du ser...jag har mera att lära! Ha ha ha ha.......... Lycka till med pluggandet, lerbilar m tuta å Stenmark!! Stora kidzen är!! ;-)