tisdag 28 oktober 2008

disiplin...

Jaha...nu sitter jag här och bloggar i stället för att plugga!!
inte bra.....det här med matte är ju inte min sak, men nu har jag ju gjort ett val i livet som betyder att jag MÅSTE plugga...annar kommer jag aldrig kunna (som min son säger...) plocka ut bebisar!!
Klockan är nu 12.15 och jag ska hämta dom små om 3 timmar!!!
Har lyckats kludda ner ett ...ett ynkaste litet x på pappret!!!!
katastrof....men jag har ju pratat med mamma 2 ggr satt på en tvätt...bäddat alla sängar...sorterat lite i G låda i hallen...vattnat blommer...ja säg va jag inte har hunnit med!!
Har mailat lite med min gamla kollega M oxå....
Ja när man ser det så här uppradat har jag gjort en hel del faktiskt!!
inte illa...Hihi
Nä..nu måste jag!! har kommit too the point of no return!!

Tjing alla...nu dyker jag ner i boken!!!

P.s...ska nog koka kaffe snart P skulle komma förbi på en kopp på lunchen...oj nu pep tvättmaskinen...då får vi hänga den......(ni ser 1000 olika orsaker till att inte plugga)...oj nu ringer mamma igen!!
gud ge mig lite disiplin...
Hej då igen alla

2 kommentarer:

LMM sa...

hahaha nu är du fast!!! =)
Host host från Karlstad

Njut av livet..Idag sa...

Tack...
jo det finns la risk för det!!
pyss