onsdag 29 oktober 2008

Jaha....kl är 14:39 och boken är inte öppnad!!
LillaC är här och har redan pluggat klart...duktig kika!!!

Jag har ju gjort en god soppa i allafall =)

Har varit och träffat chefen för myrstackens föräldrakooperativ här i Åsa.
Jätte mysigt ställe!! Så nu ska jag jobba där mån den 19/11 kl 7.45-16.00!
När jag skulle skriva in det i min lilla kalender insåg jag det va rätt så bokat det datumet...men finns det hjärterum finns det skärterum...eller ja!! skit samma. Ni fattar hur jag menar.
Kommer att lämna hemmet på söndakväll och återvända tis morgon!!!

Jag säger som min kära sambo,-Det gäller att jobba när tillfället erbjuds!!

Nej...nu måste jag plugga!!
Ska hämta barnen kl 16 och sedan ska jag jobba kl 17.30 med min vän Karin...det ska bli kul...
Ha det så länge!!!

Inga kommentarer: