fredag 31 oktober 2008

kort men bra...



Som sagt...dagen Har varit toppen!!
Lucas har varit lite febrig idag och har varit hemma med mig!!
fick mutat med han till coop för att handla lite mat...utbyte Macdonaldas!!
Tycker att det är rätt äckligt men det går med mchicken!!
Efter en trevlig liten runda på coop (med inte alltför mycket jag vill ha tjöt) bar det av till Mc.
Skulle beställa nån ny grej nån california historia...Givetvis va den ju med ost så det blev ju en såndär special oder med vänte tid!!
Under tiden jag väntar pratar jag lite med LillaC..Lucas sitter där bak och mumsar!!
Efter en stund kommer maten...jag kör iväg..fortfarande i telefon!!
eter nån minut lägger jag på och stoppar ner handen i påsen och får upp en bigmac utan sås...fy f-n va äckligt!!!min goda hamburgare med bacon oc utan ost satt nån annan och mumsade på och jag fick en torr jäkla bigmac..dfgjgj BLÄ!!
Dessutom hade jag beställt små kryddiga kycklingvingar...borta!!!!
Ja ja nog om detta..här kommer några små bilder!!

Inga kommentarer: