söndag 7 mars 2010

SOL

Är det inte ett otroligt väder, ha?? Man blir ju såååå lycklig. Dagen har jag spenderat med min underbar muppar nere på jobbet. Vi har tagit en go & solig promenad, bakat hallongrottor och jag & L har suttit ute utan jacka och skrålat..._de ska va gött å leva...!! Är de inte helt underbart!!
Smög ut en liten stund me min bok och en kopp kaffe, vinklade upp nosen och bara mös.
Imorgon skall jag oxå jobba tyvärr..(faktiskt) Hade ju varit mysigt att få vara ute lite med familjen!! Men Lucas ska nog få en toppen dag ändå! Han och PappaG ska till stora stan och gå på nån fräsig mässa med Darth och Obiwankanobi...eller va det nu är dom heter R2D2 ....ja, skit samma! Han kommer nog att ha mega kul!
Dottern har idag haft sin dans premiär och hon visade några härliga moves för mig på köksgolvet innan!! Hon och bästisen hade haft kul, men dom kom inte ihåg va fröken hette!! Söta...efter dansen va det prins & prinsess kalas hos en dagis kompis. Sen hade hela familjen Myst hos farmor & farfar och där hade det serverats våfflor...Avis man blir!!
Nä nu måste jag i säng...Ska ju jobba hela dagen i mörra me!! det kommer säkert att bli kul...fast de känns inte riktigt så!! Kyss o hej