måndag 8 mars 2010

???????????

Jag tänkte att jag skulle lägga upp en bild på en jättefin tavla som jag gillar massa och vill ha i mitt sovrum..Kvinnan som målat den heter Eva-lena Martinsson och bor här i Åsa. Hennes son går i Lucas klass..eller ja..i 2:an



Annars tycker jag att de e ganska B me både det ena och de andra!! Försökte plugga till HP men det känns ju så jäkla motigt och jag känner bara att de är ett riktigt sket prov. Önskar högt att jag slapp göra det!! Hur fan gör man annars för att komma in? Känns ju som att jag inte kommer att kunna göra det jag vill pga detta!! Varför har dom tagit bort arbetslivserfarenheten?? KORKAT..
Nä nu går jag och lägger mig...får la läsa i den lille Engelska pocketboken jag har...Om ändå Elf-delen hade haft lika lätt Engelska som det är i boken!! Men man är väl iQ fiskmås bara för att man inte kan allt, precis allt..för det måste ju vara JÄTTE viktigt när man ska läsa till syrra!!!!!! usch va bitter jag känner mig!! Positivt tänkande...positiv, positiv....
GOD NATT

Inga kommentarer: