måndag 29 mars 2010

Skärpning!


Nä, nu får jag skärpa mig. De händer ju en del i mitt liv och jag har varit och kollat på mia skäringer, sökt 2 jobb, fått en 8 åring hemma. Börjat träna, haft tjej mys me x flickorna . . . Ja, ni ser! Fast jag har däremot inte haft nån inspiration till att blogga. Men idag kände jag att jag borde ta mig i kragen, och jag börjar me att visa min nya fina väska me plånbok som jag köpt idag efter intervjuen. . Snygga va? nu undrar ni kanske va jag sökt. . Frågan är om man ska berätta de. . Kanske inte är nått jag är stolt över, Men de är ett jobb. Imorgon får jag veta om jag blir en dammsugar försäljare. . Haha. . . Dammsugare! ! Just nu är jag på jobbet så jag får väl sluta blogga. . Kanske skriver några rader i natt, för då ska jag oxå jobba!

Inga kommentarer: