onsdag 18 mars 2009

Min tur fortsätter......

Provet idag gick åt fanders...tänkte köra kanske en lite lat taktik men va sjutton!!! tror dom på allvar att man skall kunna läsa över 900 sidor på mindre tid än 10 veckor???
Jag är i alla fall inte den typen av människa som bara kan lagra in skit i huvudet... (har annat viktigt där..dagis tider, jobbscheman, flygturer, PQ formler och ekvationssystem)
Så jag trodde att jag körde en fin fin teknik när jag valde en utav två böcker och läste i genom...tro på fan att det va fel val (vad annars. med min tur skiter sig ju allt) läste om de olika författarna och tidsepoken och dom gick i genom i stora drag va böckerna handlade om. FEL FEL FEL FEL.....hon hade tagit tex stycken ut´r den andra boken och jag skulle då känna igen texten, säga vilken bok författare och epok den kom ifrån!!! Fy bubblan...Hur svårt som helst när man inte läst text utdragen utan om det andra...det sket sig totalt och jag la ner!!!! med svansen mellan benen fick jag erkänna att jag inte läst så mycket ur den boken utan mera i den andra. Nytt försök om en vecka igen!!! imorgon är det nationellt prov i svb 5 timmar tar det!! inte så himla roligt........
Nu skall jag räkna matematik för den kursen skall avslutas n,vecka!!
puss

1 kommentar:

Anonym sa...

kära Sandra ... vilken dramaturgi när du är i farten ... värsta "hurskalldetgådramat" ...men jag hejar på dig det vet du ....
kram och keep on fighting life!