fredag 6 mars 2009


Herre gud. . . Denna bild glömde jag ju att visa er. Vad är det då som är så speciellt med denna lilla bild så att man måste lägga upp den på blogger.com mitt i natten? Nä inget förmodligen, bara det att min sköna son struntar i hur han ser ut. . . Hi hi. För som ni ser på bilden har han mina kläder på sig och vi är på väg in i bageriet där det som vanligt står en hög glada människor som väntar på sin tur att köpa goda grejer. Jag hade precis hämtat lucas från skolan och eftersom det va måndag hade dom ute dag! Snö. . . Eller ja, vet inte vad jag skall kalla det. Blött va det och lucas med. Hela han. Kunde inte sätta han i bilen så jag klädde av allt utan byxorna. På med min "lilla" kofta, mössa, halsduk och crocs i stl 41. . Snygg som en . . . Ja vet inte vad jag ska kalla det. Rolig såg han ut och kunderna på bageriet log så fint när vi klev in. Undrar just va dom tänkte! Nä alla söta Natti på er. . I morgon är det åter igen skola på fm och jobb på em. God natt

Inga kommentarer: