onsdag 11 mars 2009

Hej Alla!!!
Tänkte bara medela er att jag inte trillat av pinnen eller så utan jag är vid liv och livet......öö nja vet inte riktigt hur jag skall uttrycka mig. Händelserikt kan man säga!!
kort om Prag...nej nej det är inte fixa längre...det va det i kanske 2 dagar men nu är det åt Hell igen. Fattar inte va jag gjort för illa i detta liv för att förtjäna detta krångel. Dom har en fin lite regel på KLM som lyder. Är du inte med på flighten på utresan blir du bortagen ur systemet och får inte flyga hem heller...NO CALL heter det (tror jag) Orkar inte skriva mera om detta för jag bli så förbannad så jag vet inte riktigt va jag ska ta mig till...men jag ger mig inte!!! åter när skiten är löst.....om den gör det!

Skolan rullar på åt helsike förfort och just nu ligger jag inte inom tidsramen, tyvärr!!
Nästa vecka är så full proppad med prov så...hujeda mig som pigan Lina skulle ha sagt!! däremot tyckte svenska läraren att jag hade gjort en jätte bra debatt artikel och det muntliga va hon oxå mycket nöjd med...men litteraturen...nä fy va den är tråkig. Men det är bara att bita ihop, snar är det över den 20 ska det vara klart!!!

Fick ett starkt G på matte provet vilket inte är så tokigt..är inte riktigt nöjd för jag tabbade mig på 2 poäng som jag klarade dagen efter när jag såg uppgiften igen...har ju fasikens gjort mängder med sådana innan Jaja gjort e gjort och jag får vara nöjd ändå!!!
värre är att matten oxå skall vara klar den 20:e...vilket jag inte hinner!!!
pust va neggo jag är...

God natt nu skall jag lägga mig och läsa 5 sidor flygvillkor från resebolaget........

Inga kommentarer: