torsdag 9 september 2010

tiden bara går och går och går

...och går och går och här sitter jag. Det va då fan va trögt!!
Nu har jag inte gjort nått skolarbetsaktig på 1,5 vecka. De är ju f-n skam alltså!! jag måste skärpa mig...fast de är ju inte så att jag inte gör nått, för det gör jag, fast fel saker. Sorterar kläder, städar klädkammaren, tvättar, sorterar ut kläder... och bluttan blä!!
Så nu va jag i skolan i onsdags. Skulle prat med min lärare!! den stackaren är ju oxå heeeeelt förvirrad, vilket inte är så konstig. Han har precis börjat, alla andra lärarna har slutat, 1 vecka gick han parallellt me den sista inna hon slutade. Nu har det börjat 1 till som han ska visa...fast han kan ju knappt själv, efter att han varit där i typ 2 veckor. STACKARN!! men de hjälper ju inte mig och min tid. Saken är, jag vill att han ska läsa mitt arbete jag har lämnat till han, så jag vet va ha tycker om mitt skrivsätt, ska jag ändra eller köra i samma spår??? Så eftersom han inte har svarat har jag liksom stannat upp, inte bra, för tiden rinner iväg. Jaja, nog om det. När jag kom upp fick jag påminna honom min tidsplan..(som fortfarande va fel såg jag) mitt arbete som jag fick lämna i då det blev fel när jag mailade, hittade han inte nu.. Ja, ni hör ju, soppa!!
Men nu ska jag imorgon, skriva om matspjälkingen.

Har fått tom siste dec på vick nu, Skönt nu när pappret är påskrivet. lönen blev 21200:- de får man väl kanske vara hyfsat nöjd med!!!
Har hittat mitt drömhus på hemnet nu oxå...de ligger på dotetorpsvägen, så om nån har en extra slant, köp de till mig då!!! För med tanke på min höga tjänstgrad så behövs allt hjälp!! (71,11% )
Nea har fått vinte skor..så de kan jag bocka av nu!! ett fleacefodrat regnset oxå så de klarala hon sig med. Hr ju en overall oxå. Så nu ska jag bara se va sonen har innan vi helt kan släppa vintekläder för deras räkning..jag själv ska köpa mig en ny RÖD jacka..har spanat in den på Inter sport!! snygg som... Så om det är någon som vill köpa den till mig går det bra.Det är en Didriksson str 42 (tror ja) eller 44.. så blir jag väldans glad.
Nä,, nu skuttar vi la in i sängen tror jag!!
Hej hopp alla

Inga kommentarer: