onsdag 21 april 2010

Stackare.,...

Sitter just nu och ser på ett riktigt vuxen program ( måste bero på att jag snart blir 30 , hihi) Landet runt, De handlar om stackars pensionärer som inte får bo ihop pga olika vård behov när dom flyttar till hemmet. Tänk va hemskt, jag 94 år och Gustav 97 år , jag e dement och Gustav bara gammal och grinig ;) & så får vi inte bo ihop!! Fy Fasikens alltså ha efter över 70 år ihop!!
Nä detta måste bara bli en självklarhet.. Jag tror ju att det bara blir värre för båda parter om man inte får vara ihop. Jag som dement och skruttig skulle ju bli jätte förvirrad om jag inte hade Gustav brevid mig, och Gustav, ja han skulle ju bli skita sur om inte jag fanns vid han sida!!
Nä...ta inte min man ifrån mig!! Låt dom gamle få bo ihop om dom vill, de borde ju vara en absolut självklarhet!!!
Puss och natti..nu är det sängen som hägrar..

Inga kommentarer: