torsdag 29 april 2010

Sommar


Idag har vi varit och handlat lite, jag och mina små söta barn! Lucas den stackaren har haft samma gympaskor sen han började skolan, och då menar jag små ettan och inte i år. Fatta att dom va små! Men nu har han kompenserat de med ett par rymliga 36or de är ju helt galet. Men han som sålde sa att de skulle va så och lucas sa att dom passa. Han har ju snart samma storlek som jag ju, nu måste de lugna sig lite me växandet annars har han ju storlek 54 eller nått som vuxen. Ja de är väl bara att inse. . Dom är inte små längre. På bilden ser ni Lenéas kap för kvällen. . . En härligt glittrande badräckt i storlek 122/128 . Fy fan rentutsagt. Min lilla fis fia, så stor. Skor fick hon oxå fast i 29 vilket känns ok antar jag! Nu är de väl dax att sova. Har ju vänt helt på dygnet. . Efter 3 nätter vaken natt är jag helt tok pigg nu;) fast de är bara till att släcka i morgon ska jag jobba igen. Puss

Inga kommentarer: