fredag 26 februari 2010

ojjsan ojjiii

Hujedanes va tida springer iväg, och va händer?? jo en del fakist (Som Nea säger)
Förra helgen va jag bara sekunder ifrån att kissa ner mig, de e ju inte alla som upplever de i vuxen ålder!! fan undrar om inte känslan va värre än att kräkas !! Att sitta fast på ett tåg utan toa...fy f.a.n. de va de djävligaste alltså!! när jag väl kom in på centralen i GBG så va de bar full sula till närmsta toa (som jag inte hde en susning om va den fanns)Ner för trappan snabb som vinden, bara för att innse att de kostade pengar, jag hade ju sprungit ifrån väska och allt!! men tjejen som satt i luckan såg nog min panik i ögonen när jag haspla ur mig -Snälla släpp in mig, jag har aldrig varit såhär kissenödig i HELA mitt liv!!- Gå in!!
Ja fy vilken upplevelse...ska skicka en bild sen på mitt totalt sabbade bibba kort som jag försökte ha för att låsa upp dörren på tåg toan med :)
Sen fortsatte väl typ hela kvällen i kaoset tecken!! snökaos, iittala snatteri..taxivel...osv natten avslutades med en härlig hotellfrulle,mumma va gitt!
nog om förra helgen, även veckan som passerat har varit lite skruttig. Våran söta lilla fluffy (svartvita kaninen)nu lämnat vår lilla familj! Jag öppnade buren och hittade en lite skinnkanin på marken igen tänkte jag, nä fy fan. Jag öppnade locket till buren och hittade lilla Fluffy liggande, död!! fy..och jag hittade även nyafödda kaniner som tyvärr alla hade blivit dödade...ja, dödade. Kaniner är riktiga mödare!!! så nu har jag städat ur buren och delat av så att man och fru har varsitt hus.
Sen har de nog onte hänt så mycket mera denna veckan, jag har jobbat natt för första gången, ja vaken natt då!! Lucas har varit med sin far på jobbet. Där har han fått hjälpa till att läggagolv och lite annat, stackarn har ju fått en blåsa på handen som han nu har fått lindaom.

Nu måste jag fokusera mig lite på let´s Dance!! Tjing

Inga kommentarer: