lördag 6 februari 2010

Åter igen har en hel vecka sprungit förbi och jag har inte hunnit me den lille bloggen, så här kommer det en liten uppdatering.
Har hunnit me massa olika saker i veckan..Jag har haft min första visning av de fina Me&i kläderna...De blev ett bra försäljning och resulterade i ca 1200:- till mig!! Hurra va bra...
Själva visningen gick sisådär. Jag Kännde mig lite obekväm i rollen som säljare inför alla som man känner, lättare att inta en roll inför folk man inte känner. Men men..de kommer nog med antalet visningar och vanan.

Sen har jag även varit på medial meditationskurs, mycket spännande!

Jag har anmält mig högskoleprovet, igen. Så nu får jag plugga som f..!!!!
ska bar in nu till HT, gör jag inte det så vet i fasikens om jag orkar fortsätta!!

Sen har jag givetvis jobbat i veckan oxå... Jag har utvidgat min arbetsvyer lite (om man nu kan säga/skriva så) Veckan har jag varit på 1 ny avd och i morgon ska jag vara på ytterligare en ny avd, spännande!!

Nu ska jag fixa lite lunch till barnen och mig, Gustav är med HerrR på hockey i götet. Sen ska vi till snask affären min son och jag. Nea ska till Moisen och leka och vi ska ha redigt soffhäng. Lucas e lite snorig och behöver nog ta de riktigt lungt känns de som. Vi har ju även i veckan, barnen och jag byggt en snögrotta och haft lite snöbollskrig..de är ju sååå jätte kul man blir som barn igen. Tyvärr känner man ju lite att orken inte är lika bra längre, men de ska de la bli ändring på! så slö som jag är nu har jag nog aldrig varit (undra om inte denna mening har skrivit på denna blogg innan :) känns så )

Nä upp och hoppa!! steka köttbullar & makaroner för 3:e ggr denna veckan :)

Inga kommentarer: