onsdag 22 april 2009

Pilutta här börjat med näthandel!!! tjohooo....
Jag älskar den gulliga affären, det måste vara Kungsbackas bästa barnaffär.
Dessutom är peronalen otroligt gullig!!
Har du aldrig varit där...ÅK DIT!!!!
http://pilutta.jetshop.se/
kika in och beställ....fin erbjudande från MeToo.

Ja ja nog med fina tips för idag!!
egentligen är det jag som behöver heta tips..Har suttit här hela dagen och inte gjort ett jäkla skvatt. Jag borde ha..
Tvättat fönstren (nån har lämnat pussmärken där!!!)
Tvättat kläder
vikt kläder
Bäddat sängen
fixat middag
pluggat
dammsugit & moppat......
ÄÄÄÄ skit samma listan kan bli mega lång med tanke på att jag knappt klätt på mig utan bara suttit med datorn i knät!! har hitta två fina hus jag vill har!!! varför har jag inga fina millar på kontot så jag kunde köpt dom små fina husen???

Nä, nu tror jag att jag skall koka lite kaffe och börja längst ner i huset, jobba mig uppåt och ut ur huset!!!!!

Hej och håååå hej då

Inga kommentarer: