tisdag 7 april 2009

Ja herregud vad tiden springer iväg från mig!!!
Har ju inte skrivit nått kuligt det senaste!! Prag vistelsen va härlig....skulle ha åkt lite senare.
Det va toppen att sitta på ute serveringarna och dricka goda öl och Kaffe latte och bara kolla på alla som gick förbi....Kommer absolut att åka tillbaka till denna stad fast i Maj månad.

Nu har jag äntligen träffat den lille kusinen som ligger högst på familjens tycka om lista just nu!!
De va så toppen att ha han här några timmar och mysa lite. Nea byggde lego med han och Lucas bara låg och sjöng och tittade på han,,,,,,,Det gäller verkligen att tänka, det skulle aldrig vara såhär lugnt och fint om det alltid fanns en söt liten bebis hemma!
Skall inte ha flera...(snyf, det hade ju varit ett toppen sätt att få pengar på under tiden jag studera mina gymnasie betyg..synd bara att det bara är jag som tänker så)

Har även nu i vår tider fått ett ryck och inhandlat lite diverse spring/ promenad saker så som skor braller och ett härligt underställ och ett vind ställ... så nu är det bara till att ( som fru Krook säger) ut och sringgå!!
och de är precis det jag skall göra nu!!

Hmmm...just det!! fick bara G i svenskaB..inte bra!! kommer inte ihåg om jag meddelat att jag fick VG i hälsopedagogik!! Mycket bra det!! heja mig..

Nej..nu ska jag gå ut innan det blir för mörkt!!
pyss o hej

Inga kommentarer: