onsdag 13 oktober 2010

dagarna dom går och går....

...Efter varandra!! truddilutt....

Ja, nu är helgens FANTASTISKA bröllop över och förbi!! Dom va så fina, sångerna va fina, texten som Malin skrivit till Tobias sóm Sandra Läste..Ja allt va tipp topp, inte ett öga tort. Framför allt inte mitt!! Lucas läste Kent texten trots att ha va så nervös!! Jag är så stolt över han!! Heja heja..
När jag satt där och snyft som mest fick jag en näsduk utav faste Aja, Lucas han satt ju oxå där och små snyfta lite, så jag tänkte att jag ger den till han!! och de gjorde jag. Då säger dagen eko (Lenéa) -Jag vill oxå ha en sådan. Så jag fick vända mig om och be Aja om en till. när jag ger den till henne säger hon, - Mamma, va ska ja ha den till!! hahha..så rolig. Vill ha precis allt som alla andra, även fast hon inte vet varför...så själv fick jag sno den utav henne iblan, fast hon blev lite småsur. Så några tårar fick jag torka av på min kofta. nea va ju tvungen att ha sin hela tiden!!!
Kvällen party och middag va på hanhalsgården. De blev en väldigt rolig kväll me många fina tal....och flera tårar!!

Nu ska jag sova...natti!!!

1 kommentar:

Njut av livet..Idag sa...

P.s... de blev inte den svarta klänningen, utan en annan som jag fick låna av en gullig vän. Sötaste lillaC åkte ut och hämtade den till mig på fredakväll. Tack för det..kände mig så snygg!!