lördag 26 december 2009

Underbara jul.


Jaha, då va julen över och förbi för denna gången. Jag börjar med att tacka allt och alla som varit me på ett eller annat sätt. Nu håller sambon på att montera ihop familjens "kul"klapp och vi ska köra en liten match me nått. Kul! Det ska införskaffas en bräda till så att jag kan träna lite oxå, . Nu ska här nämligen bli andra bullar, sluta. . Jag vet va ni tänker;) Men jag måste se till att snygga te mig nu! Efter 30 är de ju kört. . Så nu har jag några månader på mig. Hoppas ju på att jag ska komma in nu på den där förbenade skolan nu oxå, 18 januari är det upprop och jag ska infinna mig ihop med min kollega och kamrat, fröken krook. . Hon den lyckosten har ju en plats garanterat. De är mer än va jag har. . Men snart vet jag! Nu är det dax för spel. . Tjo hej!

1 kommentar:

Birgitta sa...

1000 TACK TACK för en fin jul med Olksson bröt och allt!!
see you tomorrow ....
Håller tummarna !!!